Új Feladat felvitele
A dokumentumkezelő és feladatkezelő rendszerben lehetőség van különféle témakörökben feladatokat létrehozni. két féle feladat hozható létre a rendszerben:
- Külsős feladat: A feladathoz ügyfél céget kell választani. Ki kell választani a feladat kategóriáját. Meg kell adni a feladatnak egy címet, illetve a feladat részletezését. A feladatot könyvelőhöz lehet rendelni. A külsős feladatokról az ügyfél e-mail értesítést kap a rendszertől. Az ügyfél amennyiben rendelkezik felhasználónévvel, jelszóval bejelentkezés után látja a feladatait. Itt válaszolni is tud a feladatokra (pl.: egy bizonylat bekérésnél az ügyfél fel tudja tölteni a rendszerbe a kért bizonylatot).
- Belsős feladat: A feladathoz nem szükséges ügyfelet választani. Ki kell választani a feladat kategóriáját. Meg kell adni a feladatnak egy címet, illetve a feladat részletezését. A feladatot könyvelőhöz lehet rendelni. Ezt a típusú feladatot az ügyfél nem látja, belső irányítási feladatokra használható (pl.: Főkönyvelő belső irányítási feladataira használható).
Amennyiben van beállítva tárhely a csatolmányok tárolására, abban az esetben dokumentumot is lehet csatolni a feladathoz. A tárhely beállításával kapcsolatban több információt a kliens program telepítőknél olvashat.
Új feladat felvitele: Válassza ki, hogy külsős vagy belsős a feladat. Válasszon ügyfelet. Rendelje a feladatot könyvelőhöz. Adjon meg egy határidőt. Adja meg a feladat címét illetve a részletes leírását. A részletes leírásnál lehetősége van a szöveg formázására, színezésére. Amennyiben dokumentumot is szeretne csatolnia a feladathoz, válassza ki a feltöltendő dokumentumot (Feltölthető fájlformátumok: pdf, xls, xlsx, doc, docx, jpg, png, gif.) A mentéshez kattintson az Új feladat felvitele gombra.
Feladat módosítása: kattintson a sor végén a ceruza jelre. Változtassa meg az adatokat. Végezetül kattintson a mentés (lemez) gombra.
A modul használatához nem szükséges jogosultság beállítása.