Hívj minket: +36 70 941-26-59

Alapbeállítások

A program használatának megkezdése előtt állítsa be a cég alapadatait. Elérhető a beállítások menüpont alatt.

Beállítható alapadatok:

  • Iroda megnevezése: Lehetőség van a regisztrált cég helyett egy másik név magadására. Minden kiküldött értesítő az itt megadott néven kerül kiküldésre.
  • E-mail cím: A rendszer az itt megadott e-mail címre küldi ki az értesítőket.
  • Másolati e-mail cím: Másolati e-mail cím megadása esetén minden az ügyfeleknek kiküldött értesítőből egy másolatot küld a rendszer.
  • Másolati e-mail cím járulék: Másolati e-mail cím járulék megadása esetén a rendszer egy másolati példányt küld a megadott címre minden a járulékkiküldő modulból kiküldött értesítőből. Amennyiben nincs megadva, akkor a Másolati e-mail címre küldi a másolati példányt a rendszer.
  • Weboldal: megadható az Ön weboldalának a címe. Amennyiben azt szeretné, hogy az ügyfelei az Ön weboldalán keresztül léphessenek be a rendszerbe.
  • Aláírás: A kiküldendő értesítőkön megjelenő céges aláírás. HTML tagok megadására is van lehetőség. (P, IMG, BR)
  • Tagi kölcsön, illetve pénztárfőkönyvi számok.
  • Járulék modul megjegyzés. Központilag megadható alapértelmezett megjegyzés, mely a modulban felülbírálható.
  • Folyószámla modul megjegyzés. Központilag megadható alapértelmezett megjegyzés, mely a modulban felülbírálható.

API kulcs generálása:

  • API kulcs generálásához kattintson a Kulcs generálása gombra. Az API kulcs a könyvelő programmal, illetve ANYK figyelő program használatához szükséges.
  • Amennyiben a kulcsot újragenerálja, ne felejtse el átírni a kulcsot a kliens programban.

ANYK kapcsolat:

  • Lehetőség van a programban az elkészült és beküldött bevallások állapotának figyelésére. A rendszer, amennyiben meg vannak adva a szükséges adatok (kiszolgáló, felhasználónév, jelszó), a beküldött nyomtatványokra való visszaigazolások alapján követi az alábbi eseteket. Visszaigazolási értesítő, Elfogadó nyugta, Elutasító nyugta. A nyugtákból kiolvassa a beküldés dátumát és azt naplózza.
  • IMAP cím megadása: Annak a postafióknak a címe ahova az Ügyfélkapu a visszaigazoló e-maileket küldi.
  • IMAP port beállítása: általában 993, de ez szolgáltatónként eltérő lehet. Amennyiben az alapértelmezett port nem működne, érdeklődjön szolgáltatójánál.
  • Felhasználónév, jelszó megadása az e-mail fiókhoz.
  • Amennyiben a korábban beállított jelszót meg szeretné változtatni, akkor töltse ki a jelszót, majd kattintson a jelszó módosítása gombra.
  • Az adatok mentése után kattintson a Kapcsolat ellenőrzése gombra. A rendszer ellenőrzi a beállításokat.

Számlázó kapcsolat:

  • Amennyiben Ön V-SZÁMLA.hu online számlázót használ, itt megadhatja a kapcsolathoz szükséges hitelesítő kulcsokat. A kulcsokat a számlázó programban tudja legenerálni. Amennyiben beállítja a kapcsolatot az Ön ügyfelei a részükre kiállított számlákat láthatják. Le tudják tölteni a másodpéldányokat, illetve láthatják melyik számlát nem egyenlítették még ki.
  • A számlázó kapcsolatnál fontos, hogy a programban az ügyfeleknél legyen kitöltve az adószám, illetve, hogy a kiállított számlákon szerepeljen az ügyfelek adószáma.

Feladat tárhely kapcsolat:

  • Amennyiben Ön használja a feladat és dokumentumkezelő rendszert, be tud állítani egy tárhelyet ahova a csatolt dokumentumok letárolásra kerülnek. A kapcsolathoz szükséges szerver oldali fájlok letölthetőek a letöltések menüpontból. Amennyiben nem rendelkezik saját tárhellyel, kedvező áron tudunk biztosítani. Amennyiben nem állít be elérési utat a feladatokhoz, nem csatolható dokumentum.

Nem beállítható alapadatok: (ezen adatok beállításához vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot)

  • Cégnév
  • Cég címe
  • Adószám

Viki beállítások

A modul használatához szükséges jogosultság: Admin