Automatikus anyagbekérők kezelése
A rendszer lehetőséget biztosít, hogy az ügyfeleknek rendszeresen automata e-mailt küldjünk. Elsősorban a könyvelési anyag bekérésére szolgál.
A Beállítások kezelése menüpontban beállíthatunk egy alapértelmezett levél szöveget, illetve egy alapértelmezett tárgyat, valamint a küldés napját. A nap a hónap első 10 napja lehet.
A beállítások elvégzése után az Ügyfél / Automata anyagbekérő menüpontban lehetőség van beállítani, hogy melyik ügyfélnek szeretnénk levelet küldeni.
A baloldali listában rá kell kattintani a ceruza jelre. Ekkor a jobb oldalon megjelenik az ügyfél jelenleg beállított értéke. Itt engedélyezni kell, hogy az ügyfél kaphasson anyagbekérő üzenetet, illetve felülbírálható a levél tárgya illetve szövege, az alapértelmezett küldés napja. Ezeket csak akkor kell beállítani, ha el szeretnénk térni az alapértelmezettől. Mind a tárgyban mind levél tartalmában használhatóak mezők (pl.: adószám:{adoszam} stb. Erről részletesebb leírás található a körlevelek útmutatóban) melyek személyesebbé teszik a levelet.
A rendszeresség (havi esetén minden hónapban, negyedéves esetén 1.,4.,7.,10. hónapokban, éves esetén január hónapban kerül kiküldésre az értesítő ) beállítása után a Mentés gombbal véglegesíthetjük a változásokat.
A modul használatához szükséges jogosultság: Automatikus anyagbekérő