VIKI új ügyfélszolgálati modullal bővült, melyet megtaláltok a felső menü jobb szélén - Helpdesk.
Eddig a bejelentések e-mailben, telefonon, Facebookon és Facebook privát üzenetekként érkeztek hozzánk, melyeket már nem tudtunk nyomon követni és amennyiben nem azonnal megoldható segítségkérést tartalmazott valamelyik, akkor az másnapra már annyira lekerült a listákban, hogy egyes esetekben sajnos kimaradt. Ezért vezettünk be egy új ügyfélszolgálati részt.
Kérünk Titeket, hogy ezentúl csak ezen a felületen jelezzétek a hibákat, észrevételeket, mert itt a háttér rendszer segít nekünk, nehogy bárki is kimaradjon a válaszokból. Az itt bejelentett kérések, hibák, javaslatok nyomon követése így pontosabb lesz.
Bejelentésedet az Új bejelentésre kattintva teheted meg, ahol a megfelelő kategória kiválasztása után írhatsz nekünk. A bejelentéshez képet, dokumentumot és pdf-et is lehet csatolni. A bejelentés elküldése után a zöld sorban látod azokat a tételeket, melyek még az Ügyfélszolgálatunk feldolgozására várnak. Ez a sor bekékül, ha az ügy megoldása folyamatban van, és kifehéredik, ha megoldódott. Alapértelmezésben minden bejelentett tétel megjelenik, de ez átállítható, hogy csak az aktív látszódjon az átláthatóság miatt.
Telefonos megkeresés esetén, amennyiben rögtön nem tudjuk megoldani a problémát, az bevezetésre kerül az ügyfélszolgálati modulba és nyomon fogjátok tudni követni, hogy áll az ügy.
Elkezdtünk építeni egy Tudástárat. Ebben a felmerülő kérdések és válaszok kerülnek folyamatosan feltöltésre (a különféle beállítási lehetőségektől a telepítési jelenségekig bezárólag). Ezt az új kereshető segédletet pár héten belül elérhetővé tesszük. Jelenleg feltöltés alatt van.
Megújul az oktató videó sorozatunk. Elkezdtük az új videók elkészítését. Az új videókat előreláthatólag december végén tesszük elérhetővé.
Ügyfélszolgálatunk hamarosan új kollégával bővül, ezzel felgyorsul a kérdések és kérések megoldása. Természetesen azért itt van egy kis átfutási idő mire az új kolléga beletanul a rendszerbe.
VIKI csapata