Hívj minket (H-P: 9-15h): +36 20 365-5494

Hírek

1
dec
2017

Program változások.

EFO modul:

Az EFO modul továbbfejlesztésre került. Most már figyeli a 90 és a 120 napos éves bejelentési határt. A 06-os típusnál figyeli a havi 15 napot, az 5 naponta pihenőnapot (PN jelenik meg a naptárban, ha pihenőnapot kellett volna tartani). A kimutatásoknál választható, hogy  csak az adott hónap alkalmazottait szeretnénk látni, vagy minden alkalmazottat aki az adott évben az adott hónappal bezárólag be volt jelentve. A kimutatásban megjeleníthető az alkalmi munkavállalók éves bejelentett napjainak a száma is. A kiválasztott kimutatás exportálható is PDF illetve Excel formátumba. A részletes listába belekerült egy gomb mellyel vissza lehet térni a naptár nézetbe.

Eredmény kimutatás:

Az eredménykimutatás modulban lehetőség van meghatározni, hogy hanyadik hónapig szeretnénk látni az eredménykimutatás adatait. Pl.: csak 1-9 hónapra vagyunk kíváncsiak. A kiválasztott időszak szerinti kimutatás ki is küldhető az ügyfeleknek. Ez a változtatás belekerült, mind a részletes mind a minimál elrendezésbe.

Ügyfelek modul:

Az ügyfelek modulba belekerült exportálási lehetőség. Az ügyfél lista kiexportálható PDF vagy Excel formában.

TAO / KIVA kimutatás:

A modulból lehetőség van exportálni a KIVA / TAO levezetést PDF formátumba.

Feladatok modul:

A feladatok modul bővült azzal a lehetőséggel, hogy beállítható ki kapjon e-mail értesítést az egyes feladatokról. A beállítások menüpontban található a beállítási lehetőség.

  • Az ügyfél értesítést kap a külsős feladatokról.
  • Az ügyfél értesítést kap a külsős feladatokról, valamint az Ügyfél hozzászólásáról a felelősök e-mail értesítést kapnak a saját e-mail címükre.
  • Az ügyfél értesítést kap a külsős feladatokról, valamint az Ügyfél hozzászólásáról a központi e-mail címre küld értesítést a rendszer.
  • Az ügyfél értesítést kap a külsős feladatokról. Könyvelő hozzászólásáról a felelősök (könyvelők) e-mail értesítést kapnak a saját e-mail címükre.
  • Az ügyfél értesítést kap a külsős feladatokról, valamint az Ügyfél hozzászólásáról a felelősök e-mail értesítést kapnak a saját e-mail címükre. Könyvelő hozzászólásáról a felelősök (könyvelők) e-mail értesítést kapnak a saját e-mail címükre.
  • Az ügyfél értesítést kap a külsős feladatokról, valamint az Ügyfél hozzászólásáról a központi e-mail címre küld értesítést a rendszer. Könyvelő hozzászólásáról a felelősök (könyvelők) e-mail értesítést kapnak a saját e-mail címükre.

Adók csoportos kezelése:

A modulban most már hozzárendelhető az ügyfelekhez a járulék típus. Eddig csak az adók kezelésében volt erre lehetőség.

Bejelentkezési rendszer:

Hibás felhasználónévvel történő bejelentkezés esetén a rendszer felajánlja a jelszó módosítását (Új jelszót kérek gomb jelenik meg). Amennyiben a gombra kattintunk, a rendszer egy új jelszót küld a felhasználó e-mail címére. Az e-mailben lévő linkre kattintva aktiválhatjuk az új jelszót. Amennyiben nem kérünk új jelszót, és ötször elrontjuk a jelszavunkat, a rendszer zárolja a fiókot, és egy feloldó e-mailt küld a felhasználó e-mail címére. A feloldó levélben lévő linkre kattintva lehetőségünk van a fiók zárolásának a feloldására. A feloldásra, illetve a jelszóváltoztatásra csak az adott napon van lehetőségünk. Erre a levélben figyelmeztet is a rendszer. A fiókot a felhasználók menüpontban továbbra is fel lehet oldani. 

ANYK visszaigazolások beállítása Office365 esetén. 

Amennyiben a visszaigazoló levelek Office365 postafiókba érkeznek, a leveleket a rendszer nem tudja közvetlenül feldolgozni. Az Office365 átkódolja a leveleket. Amennyiben valaki, ilyen postafiókot használ, jelezze nekünk és a rendszerben engedélyezzük az eltérő kódolású leveleket az adott postafiókra.

ANYK nyomtatványkitöltő jelenség:

  • Amennyiben olyan jelenség fordul elő, hogy a beküldött nyomtatvány után csak az érkeztető nyugta jelenik meg, de az elfogadó vagy elutasító nyugta nem. A jelenséget az okozza, hogy túl hosszú az adott cég neve. Ezért az elfogadó nyugtánál nem beazonosítható egyértelműen a melyik bevalláshoz tartozik. Ebben az esetben célszerű a cég rövid nevének használata, vagy kivenni a fájl maszkolásból az adószámot. 
  • Amennyiben sokat másolunk egy bevallást figyeljünk rá, hogy a névbe ne kerüljenek bele az _1_1 sorozatok. Visszatöltés, illetve másolás esetén néha előfordul, hogy az ANYK program a névbe először _1, majd _1_1, _1_1_1 karaktereket helyez el, valamint ezt a sorozatot folytatja. Amennyiben több ilyen tag is előfordul másoláskor az elfogadó nyugta nem azonosítható be egyértelműen, ilyen esetben amikor a másolt nyomtatványt mentjük figyeljünk a fájl nevére, és ha ilyen ismétlődéseket találunk benne, akkor azokat töröljük ki belőle.

  

Kulcs-Soft egyszeres kliens program (verzió 1.0.0.0):

Elérhetővé tettük a kulcs egyszereshez a kliens programot, melynek az adatai a pénztárkönyv menüpontban tekinthető meg. A program telepítéséhez töltsük le az új kliens programot. A fájlokat csomagoljuk ki és másoljuk be a már telepített program mappájába. Írjuk felül a meglévő fájlokat. Indítsuk el a telepítőt. Kattintsunk az adatok tárolása gombra az adatbázis módosításához. Ezt követően tegyük bele a feladatütemezőbe a már meglévő feladat mellé.

QualitySoft kliens program kettős és egyszeres könyveléshez (verzió 1.0.0.1):

Elérhetővé tettük a QualitySoft egyszereshez és kettőshöz a kliens programot. A program adatbázis neveit kell megadni cégkódként az ügyfeleknél az összepárosításhoz. Az 1.0.0.1 es verzióban javítva lett az 1.0.0.0-ás verzióhoz képest az ékezetes cégkódok kezelése.

Novitax kliens program kettős és egyszeres könyveléshez (verzió 1.0.0.0):

Elérhetővé tettük a Novitax egyszereshez és kettőshöz a kliens programot. Az ügyfeleknél az adószámot kell megadni cégkódként kötöjelek nékül valamint utolsó számként hozzá kell venni a cég adózási formáját. Pl.: adószám 12345678, könyvelés tipusa normál kettős: 0 akor a cégkód: 123456780.

kód Cégforma
0 Notrmál / KATA (Egyéni váll.)
1 Előtársaság
2 Felszámolás alatt
3 Végelszámolás alatt
4 EVA
5 Őstermelő
6 2017 Eltérő üzleti év
7 2016 Eltérő üzleti év
8 Magánszemély
9 Kisvállalati adó
a Kisadózó tételes adó
b Normál kiasadózó tételesből
c VA. utáni normál

Biztonságos adattárolás és adatmentés ismertető:

Egy ismertetőt tettünk közzé a hasznos oldalak menüpont alatt, Biztonságos adattárolás néven (https://v-ado.hu/biztonsagos-adattarolas). Ez a rövid ismertető segít eligazodni, hogyan védjük az adatainkat. Mit célszerű betartanunk, hogy az adataink biztonságban legyenek, illetve hogyan úszhatunk meg egy zsaroló vírust adatvesztés nélkül. Hogyan készítsünk ütemezett biztonsági mentést. Ez csak egy kis ízelítő mindig az adott cégnek megfelelően kell az itt leírtakat figyelembe véve beállítani az adatmentéseket.

10
szept
2024
Eseti adó kiküldés: Belekerült egy checkbox, ami, ha ki van jelölve, akkor nem vezeti át a kiküldött értesítőt (a kiküldés tényét) az adóanalitikába az érintett adónemre. Ezt...
20
aug
2024
Ügyfélszolgálat nyári munkarend Ügyfélszolgálatunk a nyár folyamán is áll rendelkezésükre. A nyári szabadságolások miatt Telefonos ügyfélszolgálatunk 2024. augusztus  20....
12
júl
2024
KOMA adatbázis: A NAV megint változtatott a KOMA adatbázison. Ennek megfelelően módosítottuk a programot. A KOMA adatbázis kibővült pár új funkcióval. Már nem csak az adószám, ha...
30
ápr
2024
Kedves VIKI Felhasználók! Tervezett szerver karbantartás és bővítés miatt 2024. május 1. 20 órától előreláthatólag 4 órán keresztül nem lesz elérhető a rendszer. Megérté...
2
ápr
2024
Program változás: Fontos változás!!! A NAV megváltoztatta a tárhelyes értesítésekhez használt e-mail címét (ertesies@kozpontirendszer.gov.hu-ról ertesites@tarhely.gov.hu-ra. A p...