Upcmail beállítása ÁNYK ügyfélkapus kapcsolathoz
Amennyiben a könyvelőiroda Upcmail fiókot használ az Ügyfélkapus levelek fogadására az alábbi beállítás szükséges. Sajnos a Upcmail fiókból nem lehetséges a visszaigazoló levelek közvetlen kiolvasása a szerver számára, így azon ügyfeleink részére akik Upcmail fiókkal rendelkeznek biztosítunk egy cégnév@v-ado.hu e-mail fiókot. A fiók az átirányított leveleket maximum 30 napig őrzi meg aztán automatikusan törli azokat. A szerver a megadott fiókból már fel tudja dolgozni az érintett visszaigazolásokat. A Upcmail fiókban az alábbi útmutató szerint kell beállítani az átirányítást.
Bejelentkezés után a Upcmail fiókban a jobb oldalon válasszuk ki a Beállítások menüpontot.
Kattintsunk a bal oldali listában Levélszűrő szabályok menüpontra, majd az Új szabály hozzáadása gombra.
Hozzuk létre a következő szabályt.
- A szabály neve bármi lehet (pl.:VIKI).
- Kattintsunka a Feltétel hozzáadása feliratra és válasszuk ki a Küldő/Feladó-t.
- A tartalmazza mezőbe adjuk meg az ügyfélkapus e-mail címert (ertesites@kozpontirendszer.gov.hu).
- Kattintsunk a Művelet hozzáadása feliratra. Válaszuk a Megtartást.
- Majd ismételten kattintsunk a Művelet hozzáadása feliratra és válaszuk az Átirányítás ide feliratot.
- Adjuk meg a cegnev@v-ado.hu email címet.
- Végezetül kattintsunk a Mentés gombra.
Az átirányítással minden olyan e-mail átirányításra kerül a cégnév@v-ado.hu email címre, amely a ertesites@kozpontirendszer.gov.hu címről érkezik. A levelekből egy példány a Upcmail postafiókban is megmarad.