Hívj minket (H-P: 9-15h): +36 20 365-5494

Upcmail beállítása ÁNYK ügyfélkapus kapcsolathoz

Amennyiben a könyvelőiroda Upcmail fiókot használ az Ügyfélkapus levelek fogadására az alábbi beállítás szükséges. Sajnos a Upcmail fiókból nem lehetséges a visszaigazoló levelek közvetlen kiolvasása a szerver számára, így azon ügyfeleink részére akik Upcmail fiókkal rendelkeznek biztosítunk egy cégnév@v-ado.hu e-mail fiókot. A fiók az átirányított leveleket maximum 30 napig őrzi meg aztán automatikusan törli azokat. A szerver a megadott fiókból már fel tudja dolgozni az érintett visszaigazolásokat. A Upcmail fiókban az alábbi útmutató szerint kell beállítani az átirányítást.

Bejelentkezés után a Upcmail fiókban a jobb oldalon válasszuk ki a Beállítások menüpontot.

viki_upc_beallitas1.jpg

Kattintsunk a bal oldali listában  Levélszűrő szabályok menüpontra, majd az Új szabály hozzáadása gombra.

Hozzuk létre a következő szabályt.

  • A szabály neve bármi lehet (pl.:VIKI).
  • Kattintsunka a Feltétel hozzáadása feliratra és válasszuk ki a Küldő/Feladó-t.
  • A tartalmazza mezőbe adjuk meg az ügyfélkapus e-mail címert (ertesites@kozpontirendszer.gov.hu).
  • Kattintsunk a Művelet hozzáadása feliratra. Válaszuk a Megtartást.
  • Majd ismételten kattintsunk a Művelet hozzáadása feliratra és válaszuk az Átirányítás ide feliratot.
  • Adjuk meg a cegnev@v-ado.hu email címet.
  • Végezetül kattintsunk a Mentés gombra.

viki_upc_beallitas2.jpg

 

Az átirányítással  minden olyan e-mail átirányításra kerül a cégnév@v-ado.hu email címre, amely a ertesites@kozpontirendszer.gov.hu címről érkezik. A levelekből egy példány a Upcmail postafiókban is megmarad.