Program változások.
Pénztárkönyv modul:
Elérhetővé tettük a pénztárkönyv modult a rendszerben. A pénztárkönyvvel való összekötéshez kliensprogram frissítése szükséges. Jelenleg az RLB-s felhasználók vehetik használatba a modult. A többi könyvelőprogramhoz folyamatosan elérhetővé tesszük a pénztárkönyv kapcsolati programot. Erről értesítőt küldünk.
A pénztárkönyv összekötéséhez le kell tölteni az új kliens programot. Felülírni a meglévőt, valamint lefuttatni a telepítőt. A telepítőben meg kell adni a pénztárkönyv elérési útját, valamint egy előtagot (alapértelmezett PK). Ez az előtag kerül hozzáfűzésre a pénztárkönyv szerinti cégkódhoz (PK-Cégkód). Ez biztosítja, hogy több pénztárkönyv használata esetén ne legyen egyező cégkód a pénztárkönyvekben, illetve a kettős könyvelésben. Ütemezni a kettős könyveléshez hasonlóan kell.
Időoptimalizálás modul:
Új kimutatás került a modulba. Havi munkavégzési listát lehet lekérdezni. A lista könyvelőnkként figyeli a napi munkakezdést / munkavégzést. Ez alapján a ledolgozott munkaórát, valamint az ügyfelekre felosztott időt.
RLB kliens program frissítés:
Minden felhasználónál, aki a héten telepítette a pénztárkönyves RLB-s új kliens programot és nem jelennek meg nála a mérlegadatok, kliensprogram frissítés szükséges. Az új javított kliens program letölthető a letöltés menüpontból. Az új kliens programmal felül kell másolni a meglévőt, majd lefuttatni a telepítőt. Az adatokon nem kell semmit változtatni csak rákattintani az adatok mentése gombra. Ezt követően a következő szinkronizáláskor már meg fognak jelenni a mérleg adatok.
A mai napon kiküldött TAO elöleg értesítőkre nem tudnak az ügyfelek válaszolni:
A mai napon kiküldött TAO előleg értesítőkre az ügyfelek nem tudtak e-mailben válaszolni. Amennyiben megpróbáltak rá válaszolni értesítést kaptak, hogy az e-mail fiók nem fogad üzeneteket. Ez egy egyszeri jelenség volt, mely a következő fejlesztésre való átállás miatt következett be. A hibát javítottuk. A már kiküldött értesítőkre továbbra sem lehet válaszolni.
Egyedi levélpapír:
A programban lehetőség van az alapértelmezettől eltérő egyedi céges levélpapír használatára. Amennyiben szeretné használni az egyedi levélpapírt vegye fel velünk a kapcsolatot. Egyeztetés után elkészítjük az egyedi levélpapírt (saját színvilág, saját logó, egyedi lábléc szöveg stb.). A minta jóváhagyása után a levélpapírt aktiváljuk a rendszerben. A levélpapíron bármiféle módosítást csak mi tudunk végrehajtani, a sablon még adminisztrátor joggal sem szerkeszthető. Erre azért van szükség, mert egyedi követőkódok vannak a levélsablonba ágyazva. Amennyiben később bármiféle változtatás szükséges kérlek jelezzétek nekünk. Az egyedi levélpapír használat a folyamatos karbantartások, illetve fejlesztések miatt külön díj ellenében vehető igénybe. A szolgáltatás díja 5000 Ft+ÁFA/év.